DIY Wall Decoration

Duygu: Kasnak bulmam lazım Giz, kasnak lazım bana.
Gizem: Kasnak?!
Duygu: Ya yok mu hani yuvarlak bööööyle kumaşı geriyosun üzerine nakış falan...
Gizem: Ya ne olduğunu biliyoruz da napcaksın kasnakla onu anlamadım.
Duygu: Yine bir DIY peşindeyim, düştüm yollara. Evde bi tane boş duvar var sinirimi bozuyo, orayı hemen doldurmam lazım. Bak şimdi dinle nasıl yapacağımı anlatıyorum.
Şimdi öncelikle her zaman gittiğim kumaşçıma gidip istediğin renkte desende farklı farklı kumaşları alıyorum ki bence bu en eğlenceli kısmı ve desenleri karıştırmada hiçbir sakınca görmüyorum. Sonra ıvırcı zıvırcı teyzeden 4-5 tane farklı boyutlarda kasnak istiyorum ki büyük olasılık bana acayip acayip bakacaktır. Sonrası çocuk oyuncağı. Kumaşları kasnağa bi güzel gerip tablo haline getiriyorum. Eee o kadar İngilizce Öğretmeni'yim bi tanesine de şöyle havalı bi quote işliyim :)  Ve işte sonuç, ta daaaa!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder