Bohemian

Duygu: Ya Gizem senin de böyle “Tarzın ne ?” diye sorulduğunda 3 sn düşündükten sonra "Hmmm, tarzım mı, şey… biraz işte…” falan diye saçmaladığın oluyo mu? Geçen gün biri bana sordu ben bildiğin anlatamadım tarzımı.

Gizem: Ya hiç sorma zaten biz Türk kızlarının en büyük problemlerinden biri bence bu, altı şişhane üstü tophane takılıyoruz çoğu zaman.

Duygu: Bak ben araştırdım biraz bu yaşadığım talihsiz kem küm olayından sonra, yabancılar valla takır takır sıralıyolar tarzlarını yok Bohemian, işte efendime söyliyim Bombshell, ay yok tatlım ben Classic takılıyorum, o da neymiş benim tarzım Eccentric falan filan diye. (Bu arada bence bunun da ayrı bi postunu yapalım bi ara ;)

Gizem: Tamamdır, listeye yazıldı bile. Ee o zaman fotoğraflara bakarsak; yelek, şapka, botlar, gözlük falan sen tam bir Bohemian olmuşsun.


Duygu: En azından artık sorduklarında söyleyebileceğim bi tarzım var!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder