Eksik olan ne?

Duygu: Gizemcim bugün sana bi derdimi açacağım.
Gizem: Evet bu benim için bir ilk olmayacak Duygucum, seni dinliyorum.
Duygu: Şimdi böyle inanılmaz güzel Türk bloggerlarımız var gerek instagramdan gerekse burdan görüyorum. Stil konusunda gayet başarılılar ama bir şey hep eksik, hep gözümü tırmalıyor.
Gizem: Az önce dalga geçtiğim için özür dilerim çünkü konu ilgimi çekmeye başladı. Neymiş o eksik?
Duygu: Fotoğrafçılık! Yani durum şu ki çoğu Türk blogger maalesef kılığına kıyafetine gösterdiği özeni arka plana ya da fotoğrafların kalitesine ayırmıyor. Ha istisnaları yok mu dersen, kesinlikle var her fotoğrafı kartpostal tadında olan bloggerlarımız, onlara bayılıyoruz! Ama bu bloggerlık işi görsel bi olay, insanlarla ne giydiğini nasıl göründüğünü paylaşıyosun o yüzden ben estetiğin de çok önemli olduğunu düşünüyorum.
Gizem: Sen bu konuya değinince sana katıldığımı fark ettim. Sıvası dökülmüş gri bir beton yığının önündeki fotoğraf mı yoksa güzelliğine güzellik katan bir manzaranın önündeki fotoğraf mı dersen tabi ki tercihim 2. olur.
Duygu: Aynen öyle, benim demek istediğim de bu işte. Ama kimseye gidin de benim gibi buğray tarlasında da fotoğraf çektirin demiyorum:)








Kimono h&m, Botlar ve Elbise Mango, Kolye kendim yaptım

1 yorum: