DIY Top

Duygu: Ya Gizem geçen gün dolabımı düzenliyodum...
Gizem: Dur tahmin ediyim, dolabını düzenliyodun ve yine uzun zamandır giymediğin parçaları buldun sonra ben bunlarla bi şey yaparım yaaaa dedin.
Duygu: Tamam tamam bunu hep yapıyorum biliyorum ama bak bu kez naptım.

1. Bu kat kat fırfırlı bluzu taaa yıllar önce Zara'dan almıştım ama boyu tunik gibi olduğu için pek giyemiyordum. Sonra dedim ki crop-topların hüküm sürdüğü bu günlerde bu bluzu kesmenin tam vaktidir!


 2. Ta daaa! 4 kat olan bluzu 2. katından kestim ve böylece 2 tane crop-topım oldu ama alttakiyle biraz oynamam gerekiyor!


3. Önce kenarını lastik geçirilecek büyüklükte diktim.


4. Sonra bi kancalı iğne yardımıyla lastiği bu diktiğim yerden geçirdim.


 5. İşte sonuç! Ama hala son bir dokunuşa ihtiyacı ve o da tabi bu sıralar vazgeçilmezim olan ponponlar!


 6.Bluzun 2 katının da eteklerine ponponları da diktim. Sonuç mu?




5 yorum:

  1. Sahane otesi olmuss bayildimm banada gelsenize kizlar www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş süppeer :)

    YanıtlaSil
  3. saçma gelicek ama hangi dikiş makinasını kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo hiç saçma değil:) ben gitti gidiyordan almıştım ucuz bi şeyler başliyim diye artes diye bi marka ama gayet memnunum.

      Sil