DIY Floral Shorts

Duygu: Aslında çok uzun zaman önce şortları nasıl diktiğimi anlatacağıma söz vermiştim biliyorum ama inanılmaz yoğun geçen bir senenin ardından kendimi hemen baba ocağına yani Giresun'a attım, e dolayısıyla da fotoğrafladığım çoğu do it yourself projesi de Adana'daki evimde kaldı. Yine de elimden geldiğince internetteki başka örnekler üzerinden nasıl yaptığımı anlatmaya çalışacağım.

Daha önce de belirtmiştim, ben herhangi bir kursa falan gitmedim, internetten aldığım dikiş makinemle deneye deneye bi şeyler yapmayı öğrendim. Benim gibi kursa gitmemiş, kalıp çıkarmayı bilmeyenler için en kolay yol var olan kıyafetlerinizi kullanmaktır. Yani siz de şort dikmek istiyorsanız en sevdiğiniz şortu dikeceğiniz kumaşın üzerine koyup kenarlarından 2-3 cm fazla gelecek şekilde sabunla çizerek işe başlayın. Daha sonrasını buraya tıklayarak detaylı olarak öğrenebilirsiniz. Ben bir de şortumun uçlarına boncuk dikerek hareket kattım. Fikir benden yaratıcılık kısmı sizden! Umarım beğenirsiniz.






11 yorum:

  1. Awesome shots :) I think you should share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    YanıtlaSil