2 boyutlu çanta mı olur?

Duygu: Gizem sana bi çanta göstermem lazım, mantığını çözmem biraz zamanımı aldı ama bence son zamanlarda gördüğüm en eğlenceli ve yaratıcı tasarımlardan biri.
Gizem: Bi çantanın mantığını çözmek ne kadar zor olabilir ki :)
Duygu: Sen önce bi fotoğraflara bak da ondan sonra konuşalım:)







Gizem: Ohaaa dediğin kadar varmış yalnız.
Duygu: Ee o zaman ben sana biraz markadan bahsediyim. Markanın ismi 'jumpfrompaper', Tayvanlı iki tasarımcının fikriyle orataya çıkmış. Zaten isminden de anlaşıldığı üzere çanta 2 boyutlu gibi görünüyo bu yüzden bi bakan bi daha bakıyo :) Marka kendini şöyle tanımlamış;

JumpFromPaper ® herkesin çocukluk hayallerini yerine getirmek amacıyla, cesaret  ile çanta tasarlayan bir aksesuar markasıdır. Küçük bir çalışma  ile 2010 yılında tasarımcı ikilisi Chay ve Rika tarafından oluşturulan JumpFromPaper ®  şu anda dünya çapında 25 ülkede hit.

Renkli, ilginç ve her zaman mizahi  tarzı ile dikkat çeken JumpFromPaper ®, insanları hayalgücünün sınırların ötesine taşımaya teşvik eder.Yeni nesiller için bireycilik ve tekliğin mükemmel bir ifadesi olarak hizmet etmenin yanı sıra, tasarımcı ikilisi Chay ve Rika'nın "Neden her şeyi bu kadar ciddiye alıyoruz?" felsefesini de temsil ediyor.

Gizem: Tamam da taaa gittin Tayvanlı öanta markasını sen nerden buldun?
Duygu: Hah işte beklediğim soru. Jumpfrompaper çantalar artık Türkiye'de de satışta. Online sitesi şu anda hazır sadece bikaç prosedürel sebepten dolayı önümüzde haftalarda hizmete girecek, böylece herkes istediği çantayı rahat rahat alabilecek. Haa ama eğer diyosanız, ben bikaç hafta bile bekleyemem, bu çantaya bayıldım, öldüm, bittim, hemen benim olmalı, o zaman 0532 713 47 55 ile iletişime geçip hemen siparişinizi verebilirsiniz, böylece 2 boyutlu çantanıza kavuşabilirsiniz.
Gizem: Peki fiyatlar nasıl?
Duygu: Fiyatlar 150-250 tl arasında değişmekte. Daha fazla model görmek ve fiyatlarını öğrenmek isteyenler, Türkiye sayfası açılana kadar  www.jumpfrompaper.com adresine bi göz atabilirler.
Gizem: Valla ben daha şimdiden wish listime bi tane ekledim.

7 yorum: